۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
رفع تعلیق «فبیرا»

شرکت صنایع بسته بندی ایران از رفع تعلیق نماد فبیرا خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت صنایع بسته بندی ایران در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: محکومیت شرکت صنایع بسته بندی ایران به پرداخت مبلغ ۴۶،۲۶۷،۷۰۰،۰۰۰ ریال در حق  آرنوش گلی پور بر اساس رای داوری و اجرائیه شماره۹۹۱۰۴۲۲۱۶۳۱۰۰۳۲۰مورخ ۹۹/۰۷/۱۴ صادره از شعبه ۲۰۶ مجتمع قضایی شهید مفتح تهران، لازم به ذکر است در خصوص این دعوی دادخواست ابطال رای داوری ثبت شده و مطابق با نامه شماره ۱۳۹۹۱۶۸۰۱۳۵۶۳۲۹۲مورخ ۹۹/۰۹/۰۴ دستور توقف اجرا صادر شده است.

محکومیت شرکت صنایع بسته بندی ایران به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیارد ریال در حق آرنوش گلی پور به موجب گزارش اصلاحی شماره۹۸۰۹۹۷۲۱۶۴۱۰۱۱۰۲ مورخ ۹۸/۰۷/۰۹ و اجرائیه شماره ۹۹۱۰۴۲۲۱۶۴۱۰۰۳۰۴ مورخ ۲۳/۰۷/۱۳۹۹ صادره از شعبه ۲۱۶ مجتمع قضایی شهید مفتح تهران. موضوع به منظور جلوگیری از اجرای حکم و توقف عملیات اجرایی در دست اقدام است.

 محکومیت شرکت صنایع بسته بندی ایران به پرداخت مبلغ ۵۸۲ میلیارد ریال در حق آرنوش گلی پور به موجب رای داوری و اجرائیه شماره ۹۹۱۰۴۲۰۹۴۳۵۰۰۲۰۱ مورخ ۹۹/۰۸/۲۵ صادره از شعبه ۲۲۹ مجتمع قضایی شهید مطهری تهران. موضوع به منظور جلوگیری از اجرای حکم و توقف عملیات اجرایی و طرح دعوی ابطال رای داوری در دست اقدام است. لازم بذکر است این شرکت در خصوص قراردادهای منعقده با آرنوش گلی پور واحکام فوق طرح دعاوی کرده که نتیجه اقدامات متعاقباً از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران  خواهد رسید.

کد خبر 423290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =